tag:blogger.com,1999:blog-4919267641280520060.post1817622421396449510..comments2023-08-13T06:52:14.577-07:00Comments on Utbytte: Nordic American Tankers (NAT) vil kollapse, men ikke endaNavn: Jack Crownhttp://www.blogger.com/profile/06775245879928726249noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-4919267641280520060.post-60649715512446681942012-04-17T03:12:09.958-07:002012-04-17T03:12:09.958-07:00Hei, fint at du liker den. I dag kommer også del t...Hei, fint at du liker den. I dag kommer også del to. :)<br /><br />Når det kommer til ulempe og bakdel så mener språkrådet og universitetet i Oslo at disse er synonyme. <br /><br />Men det har kanskje også med dialekt og at du kanskje kommer fra et sted hvor bakdel er lite utbredt i forhold til ulempe. Men for meg er bakdel et mer naturlig antonym til fordel enn ulempe. Likevel jeg også bruker ulempe.Navn: Jack Crownhttps://www.blogger.com/profile/06775245879928726249noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4919267641280520060.post-51300275827886140382012-04-16T12:07:27.624-07:002012-04-16T12:07:27.624-07:00Gode vurderinger! Fantastisk lite egoistisk at du ...Gode vurderinger! Fantastisk lite egoistisk at du tar deg tid til å dele betraktninger om aksjene. <br /><br />Siden alle gode kommentarfeltet har en surpomp som henger seg opp i rettskriving tillater jeg meg å nevne at det heter 'ulemper', ikke bakdeler. :)Andreashttp://www.theonion.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4919267641280520060.post-31355537984125265222012-04-08T07:26:09.563-07:002012-04-08T07:26:09.563-07:00Nei det virker kanskje ikke som de har emisjoner o...Nei det virker kanskje ikke som de har emisjoner ofte, men mitt neste innlegg om NAT vil fokusere en god del på emisjonene, for det er overraskende mange av de. Hadde det ikke vært for emisjonene så hadde det nok ikke vært utbytter 58 kvartaler på rad.<br /><br />Men det er veldig lurt av deg å selv analysere selskapet og gjøre opp din egen mening.Navn: Jack Crownhttps://www.blogger.com/profile/06775245879928726249noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4919267641280520060.post-9197629504423723362012-04-08T07:18:43.036-07:002012-04-08T07:18:43.036-07:00Hei
Jeg var ikke klar over at selskapet hans også...Hei<br /><br />Jeg var ikke klar over at selskapet hans også henter penger ut av NAT slik, men det forundrer meg ikke. Det virker på meg som han melker selskapet på alle måter han kan uten å vekke for mye oppsikt.Navn: Jack Crownhttps://www.blogger.com/profile/06775245879928726249noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4919267641280520060.post-8843801021471948282012-04-08T03:18:31.382-07:002012-04-08T03:18:31.382-07:00Virker ikke som de har emisjon ofte, ettersom de h...Virker ikke som de har emisjon ofte, ettersom de har gitt utbytte 58 kvartaler på rad. Samtidig eier han "bare" 2% av selskapet, slik at dette kan være innom noe lønnsforhandlinger med konsernet. Men anser ikke dette som en troverdig selskap. Bra spottet Jack Crown, skal selv ta meg tid til å analysere selskapet.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4919267641280520060.post-41318585500385516392012-04-07T09:08:54.663-07:002012-04-07T09:08:54.663-07:00Veldig godt skrevet, og viktig poeng med managemen...Veldig godt skrevet, og viktig poeng med management avtalen. Dette er en kjent måte i shipping å frarøve selskapet penger, på de andre aksjonærenes bekostning. Selskapet hans, Scandic American Shipping, fakturerer opp mot 100 mill i året på NAT.Anonymousnoreply@blogger.com