Spesialtilpasset søk som kun finner artikler og innlegg fra Norges største og mest populære finans og økonomi blogger.

onsdag 1. september 2010

Inspirasjon og Motivasjon!

På bakgrunn av mitt siste innlegg kom jeg til å tenke mer på det med inspirasjon og motivasjon. To ord som ofte går hånd i hånd. Motivasjon kommer gjerne fra inspirasjon. Som oftest kommer inspirasjon fra en kilde som gjør deg motivert til å fortsette mot målet ditt. Inspirasjon og motivasjon kan gjerne komme fra ordtak, musikk, personer, filmer, bøker, bilder eller så og si hva som helst.

Inspirasjon er viktig for å nå målene du setter for deg selv. Uansett hva målene måtte være. Er du ikke inspirert kan det fort bli vanskelig å holde seg motivert.

En inspirasjons og/eller motivasjonskilde jeg liker å bruke er ordtak og sitater. Som dere kanskje har lagt merke til så legger jeg gjerne ut ordtak eller sitater etter hvert innlegg. En annen stor kilde for inspirasjon og motivasjon for meg er musikk.

Derfor har jeg bestemt meg for å poste en del sanger jeg mener er inspirerende og/eller motiverende. Jeg håper at enkelte av disse sangene kanskje også kan inspirere eller motivere noen av dere også. Hvis ikke så prøv å finn egne sanger som inspirerer og motiverer dere. Plasser disse i en motivasjonsportefølje på spotify eller noe, og hør på disse når du føler du mister motivasjonen til å fortsette.








































“Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.”

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar