Spesialtilpasset søk som kun finner artikler og innlegg fra Norges største og mest populære finans og økonomi blogger.

tirsdag 15. november 2011

Utbytteforumet


Jeg har opprettet et forum hvor en kan diskutere investeringer, aksjer, strategier eller annet som kan relateres til investering.

Grunne til dette er først og fremst at ikke alt som ønskes sakt passer som en kommentar under diverse innlegg, og alt jeg ønsker sakt passer ikke alltid som et eget innlegg på bloggen.

Jeg får også diverse mail fra lesere som kan være av interesse for mange flere enn meg. Enkelte av mailene kan også være utgangspunkt til givende diskusjoner. Derfor vil kanskje noen av potensielle mailer heller bli publisert på forumet fremfor sendt på mail.

Det finnes mange andre diskusjonsforum også med fokus på investering. Det største er vel HegnarOnline Forum. Derfor har jeg ikke de største ambisjoner om stor aktivitet på forumet. Men det gir meg og leserne enda en mulighet til å dele informasjon i tilegg til kommentarer og mail.

For å kunne publisere og delta i diskusjoner på forumet, må en opprette en bruker.

Gå til forum her.

"The most valuable commodity I know of is information."
Gordon Gekko


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar